Suliblog és suliújság

Hírek, játékok, érdekességek, folyamatos frissülés. Ez itt az Illyés Gyula Gyakorlóiskola online iskolaújságja és blogja. Jó olvasgatást!

Tanár-interjú, 1. rész: Interjú Laci Bácsival

2010.03.14. 12:06 :: SupAdmin

Mikor érkezett az iskolánkba, és hogyan kezdődött a pályája?

Először egy 4. osztályban voltam napközis tanító, majd ezután egy egész alsós osztályt végigvittem, de már tanítottam magyart a felsőben is. Ezután egy évig csak felsős tanár voltam, és szabadidő-szervező, ezután kaptam az új osztályomat (a mostani 8. c-seket).

 

Mint tudjuk, rádióhoz szeretne dolgozni menni. Melyikhez?

A Rádió Antritnál fogok dolgozni. eddig is volt ott munkám, de most főállásban leszek ott.

 

Elégedett a tanári munkával?

Gyerekkorom óta tanár szerettem volna lenni. Mindig jó tanuló voltam, legjobban a humán tantárgyakat kedveltem. Iskolába Decsen jártam.

 

Visszajön tanítani?

A rádiózást csak egy-két éves pihenőnek szánom a tíz év tanári pálya után. Aztán biztosan visszamegyek tanítani, ha nem is ide, valahova biztosan.

 

Szeretne valami végszót?

Kedvenc mondatom: "Legyetek rosszak, de maradjatok szobatiszták!"

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyakorlosujsag.blog.hu/api/trackback/id/tr551838593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása